Παρακαλούνται οι πολίτες που προβαίνουν σε απόκτηση νέων ακινήτων να ενημερώνουν τον Δήμο Αλμωπίας, με κατάθεση αίτησης στο Πρωτόκολλο (ή ηλεκτρονικά στο protocol@0598.syzefxis.gov.gr), επισυνάπτοντας αντίγραφο συμβολαίου / αποδοχής κληρονομιάς / αντίστοιχου τίτλου απόκτησης, και επικαιροποιημένου Ε9. Η τροποποίηση του Ε9 ενημερώνει την περιουσιακή κατάσταση μόνο ως προς την Εφορία. Ο Δήμος δεν ενημερώνεται αυτόματα για τις αλλαγές ιδιοκτησιακού καθεστώτος. Απαιτείται ξεχωριστή αίτηση του πολίτη προς το Δήμο για ενημέρωση της καρτέλας των ακινήτων του.
Παράλληλα, οι πολίτες οφείλουν να ενημερώνουν το Δήμο για τις αλλαγές που προβαίνουν στην ηλεκτροδότηση των ακινήτων τους (διακοπή – επανασύνδεση), προκειμένου να επιβάλλονται οι ορθές χρεώσεις.
Για τυχόν διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείου Εσόδων (παράρτημα ΤΑΠ) στο 2384350207.
Εκ μέρους του Γραφείου Εσόδων
Δήμου Αλμωπίας