2384-350212

syzefxis@0598.syzefxis.gov.gr

Πλατεία Αγγελή Γάτσου, Αριδαία, Ελλάδα 584 00

ΕΣΠΑ banner
ΕΣΠΑ banner

Απόφαση Δημάρχου για τοποθέτηση υπαλλήλων σε θέσεις

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                      Αριδαία 16 Μαρτίου 2011         

ΝΟΜΟΣ ΠΕΛΛΑΣ                                                                                  Αριθμ.πρωτοκ.: 5382

ΔΗΜΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ                                                                                  Αριθμ.αποφ.: 283

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ                                                             ΑΔΑ: 4Α1ΑΩΨΩ-Y

 

ΘΕΜΑ:

«Τοποθέτηση μονίμων και ΙΔΑΧ υπαλλήλων του Δήμου μας σε θέσεις που ορίζονται στους Ο.Ε.Υ των πρώην Δήμων Αριδαίας και Εξαπλατάνου που συνενώθηκαν »

Α  Π  Ο  Φ  Α  Σ  Η

Ο Δήμαρχος Αλμωπίας 

 

Έχοντας υπόψη :

1)  Τις διατάξεις   της παραγ. 1 περ.δ΄του άρθρου 58 του Ν. 3852/2010.

2)  Τις διατάξεις των υποπαρ. γ΄& δ΄ της παραγ. 1 του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006   «Δ.Κ.Κ.»

3) Τις διατάξεις των άρθρων  72 & 100 του Ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143 Α΄) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών Υπαλλήλων»

4)  Τους  Ο.Ε.Υ των πρώην Δήμων  Αριδαίας  και Εξαπλατάνου (αρ. 768/2009 ΦΕΚ 392 Β΄5-3-2009 και αρ. 1416/2010 ΦΕΚ 400 Β΄/8-4-2010  αντίστοιχα)

5)Την αρ.55 με αριθμ.πρωτ. 1165/21-1-2011 απόφαση του Δημάρχου Αλμωπίας «Κατάταξη προσωπικού στο Δήμο Αλμωπίας σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 254 Ν. 3852/2010»

6) Την  αριθ. 288/16-3-2011  απόφαση Δημάρχου «Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων  ΟΤΑ Α΄βαθμού»

7) Το στελεχιακό διοικητικό δυναμικό του νέου Δήμου και

8)  Την ανάγκη συντονισμού και της εύρυθμης λειτουργίας των υπηρεσιών του Δήμου , προς όφελος των δημοτών μας.

 

Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε

 

1. Τ ο π ο θ ε τ ο ύ μ ε τους υπαλλήλους του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αλμωπίας , στις αρμοδιότητες που προβλέπονται στους   Ο.Ε.Υ. και συγκεκριμένα:

1.Α Στις αρμοδιότητες των  άρθρων 4  των Ο.Ε.Υ., τους:

1.- Τον κ. Κεβόπουλο Ιωάννη  του κλάδου ΔΕ1 – Προϊστάμενο Αυτοτελούς Γραφείου Υποστήριξης Αιρετών Οργάνων.

2.- Τον κ. Πασόη Ιωάννη του κλάδου ΔΕ1,   Προϊστάμενο με αρμοδιότητα συνυπογραφής

3.- Την κα Τουλουμτζή Παναγιώτα του κλάδου ΔΕ1 

4.- Την κα Θεοδωρίδου Μεταμόρφη του κλάδου ΤΕ17.

5.- Την κα Γερακάρη Ζαχαρούλα  του κλάδου ΔΕ1.

1.Β Στις αρμοδιότητες του άρθρου 5

Τις αρμοδιότητες της Δ/νσης Διοικητικών, Οικονομικών, Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος, τον κ. Παυλίδη Αθανάσιο  του κλάδου ΔΕ1 Διοικητικού  και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

 

 

 

5.1 Τμήμα Διοικητικών Υπηρεσιών, τους:

1) Την κ.  Λαζοπούλου Αρχοντούλα  του κλάδου ΔΕ1 ως Προϊσταμένη  του Τμήματος σ΄αυτές  του     άρθρου 5.1 της παρ.  Α  [θέματα Προσωπικού]  και ως αναπληρώτρια –λόγω απουσίας ή κωλύματος- στο Γραφείου Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών    [αρμοδιότητες του άρθρου 6 παραγρ. 6.4 σε ότι αφορά την υποδοχή και παραλαβή αιτήσεων αλλοδαπών για τη χορήγηση ή ανανέωση των αδειών διαμονής τους κλπ. ].

 

2) Τον κ. Κιμουρτζάκη Κων/νο του κλάδου ΔΕ1, σ΄ αυτές των παραγρ. Β.1, Β.3 και Β.4.

3) Την κα Κιρκενίδου Μαρία του κλάδου ΔΕ1, σ΄ αυτές των παραγρ. Β.1, Β.3, Β.4  

4) Την κα Σπανοπούλου Ευαγγελία  του κλάδου ΔΕ1, σ΄ αυτές των παρ. Β.1,Β.3 και Β.4.

5)Την κ. Σιδηροπούλου Ανατολή  του κλάδου ΠΕ1, σ΄ αυτές των παρ. Β.1, Β.3 και Β.4.

6)Τον κ. Μουρατίδη Γεώργιο   του κλάδου ΠΕ1, σ΄ αυτές των παρ. Β.1, Β.3 και Β.4.

7]Την κ.Καρανίκα Φωτεινή   του κλάδου ΔΕ1 , σ΄ αυτές των παρ. Β.1, Β.3 και Β.4.

8] Τον κ.Μάρκου Χρήστο του κλάδου ΔΕ1 ,   σ΄ αυτές των παραγρ. Β.2 [Ληξιαρχείο Δημοτικής Ενότητας Αριδαίας]

9]Την κα Χατζηαβραμίδου Ευδοκία του κλάδου ΠΕ1 σ΄ αυτές της παραγρ. Δ [Πρωτόκολλο Αρχείο & Βοηθητικές εργασίες] παράλληλα με τα καθήκοντα που αναφέρονται παρακάτω της  παρ. 6.Α [Υποστήριξη σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής]

10) Την κ. Ελπασίδου Γεωργία  του κλάδου ΤΕ17, σ΄ αυτές της παραγρ. Δ [Πρωτόκολλο Αρχείο & Βοηθητικές εργασίες].

11) Τον κ. Τσακιρίδη Γεώργιο του κλάδου ΔΕ1, σ΄ αυτές της παραγρ. Β.5 (τέλεση πολιτικών γάμων) , παραγρ.Δ , καθώς και την αρμοδιότητα για τη χορήγηση πάσης φύσης βεβαιώσεων (μονίμου κατοικίας, κ.λ.π.)και διεκπεραίωση αλληλογραφίας

 

5.2 Τμήμα Οικονομικών Υπηρεσιών, τους:   

1) Την κα Σταυρακούδη Ιωάννα του κλάδου ΔΕ1,   Προϊσταμένη του Τομέα Εξόδων του Τμήματος,  σ΄αυτές των παραγράφων Α & Β΄ και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

2)Την κα Μπεγλοπούλου Όλγα  του κλάδου ΤΕ17,  Προϊσταμένη του Τομέα Εσόδων του Τμήματος , σ΄αυτές της παραγρ. Γ.

3)Τον  κ.  Χατζηαναγνώστου Νικόλαο του κλάδου ΠΕ, σ΄ αυτές του Διπλογραφικού Συστήματος και των παραγρ. Α΄ και Ε΄ μόνο σε ότι αφορά την τήρηση αρχείου της δημοτικής ακίνητης και κινητής περιουσίας και των κληροδοτημάτων και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας».

4) Τον κ. Συλλέκτη Χρήστο του κλάδου ΠΕ1,  σ΄ αυτές των παραγράφων Α και Β΄ και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

5) Τον κ. Πετρούση Ιωάννη του κλάδου ΠΕ, σ΄ αυτές των παραγρ. Α και  Ε και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

6) Την κα Κοροσίδου Ευαγγελία του κλάδου ΔΕ1 σ΄ αυτές των παραγρ. Γ΄ και Ε΄ μόνο σε ότι αφορά την μέριμνα για την αξιοποίηση και εκμετάλλευση της δημοτικής ακίνητης περιουσίας- κληροδοτημάτων (μισθώσεις, κατάρτιση σχετικών συμβάσεων κλπ.) και τήρηση των διαδικασιών που σχετίζονται με τις δωρεές.

7) Την κα Ροδίτου Φιλιά του κλάδου ΔΕ1, Προϊσταμένη του Κέντρου Εξυπηρέτηση Πολιτών, σ΄ αυτές της παραγρ. Δ΄ .

8]Την κα Ίσκου Μαρία του Κλάδου ΤΕ17 σ΄ αυτές της παραγρ. Δ΄

9) Την κα Τζιβιτζίδου Δέσποινα του κλάδου ΔΕ1, σ΄ αυτές της παραγρ. ΣΤ΄ και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

10) Την κα Μακρυγιάννη Πολυξένη του κλάδου ΠΕ1, σ΄ αυτές της παραγρ. Γ΄ .

11) Την κα Αρουτζίδου Μαρτίνα του κλάδου ΠΕ1 σ΄αυτές της παραγρ. ΣΤ΄

12) Την κα Σαμάντη Σοφία του κλάδου ΠΕ1 σ΄αυτές της παραγρ. Γ΄ και Δ΄

13]Τον κο Παρούτογλου Φίλιππο του κλάδου ΠΕ, σ΄αυτές του Διπλογραφικού Συστήματος  και σαυτές  της παραγρ.Α και Ε μόνο σε ότι αφορά την τήρηση αρχείου της δημοτικής ακίνητης και κινητής περιουσίας και των κληροδοτημάτων.

 

5.3 Τμήμα Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος, τους:

1) Την κα Παπαδοπούλου Σαπφώ, του κλάδου ΠΕ3 Πολ.Μηχανικός,  Προϊσταμένη, σ΄αυτές των παραγρ. Α [Προγραμματισμός Τεχνικών Έργων], Β [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων – Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ]  , παραγρ.Ε,Ζ,Η και ΣΤ και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   και

2) Την κα Χριστοπούλου Μαρία του κλάδου ΠΕ5 Ηλεκ/γος Μηχ/κός ,Αν/τρια Προϊσταμένη όταν  απουσιάζει ή κωλύεται η κα Παπαδοπούλου Σαπφώ[αρ.180/22-2-2011 απόφαση Δημάρχου], σ΄αυτές των παραγρ. Α [Προγραμματισμός Τεχνικών Έργων] Β [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων-Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ] Ε,Ζ,Η,ΣΤ  και παράλληλα Προϊσταμένη του Τμήματος Πολεοδομίας , όπως αναφέρεται παρακάτω στην παραγρ.5.4 και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

3) Την κα Κετικίδου Δάφνη  του κλάδου ΤΕ, Πρ/νη σ΄ότι αφορά τη Δ.Ε.Εξαπλατάνου με αρμοδιότητα συνυπογραφής [σύμφωνα με την αρ. 59/21-1-2011 απόφασή μας ] , στις αναφερόμενες    του άρθρου 5 της παραγράφου  ΚΓ «Χορήγηση αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

4) Την κα Μονογενίδου Μαρία του κλάδου ΠΕ3 Πολ.. Μηχανικών σ΄αυτές της  παραγρ. Β           και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων- Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ]

5) Την κα Μήτκα Ασημένια του κλάδου ΠΕ4 Αρχιτ. Μηχανικός , σ΄αυτές των παραγρ. Β  και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων – Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ]

6] Τον κο Παπαφιλίππου Αγγελάκη του κλάδου ΠΕ3 Πολ.Μηχ/κός , σ΄αυτές των παραγρ. Βκαι   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων – Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ]

7) Την κα. Λουμπουνάκη Δήμητρα του κλάδου ΤΕ3 Τεχν.Πολ.Μηχ/κός   σ΄αυτές των παραγρ. ΒΚΙ και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   [Τεκμηρίωση τεχνικών & οικονομικών στοιχείων των έργων-Εκπόνηση μελετών και επίβλεψη εκτέλεσης έργων ] και

8) Τον κ. Μουτζόγλου Παναγιώτη του κλάδου ΠΕ6 Τοπ/φος Μηχ/κός σ΄αυτές των παραγρ. Γ,Δ και Θ και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

9) Τον κ.Παπασάββα Νικόλαο του κλάδου ΠΕ6 Τοπ/φος Μηχ/κός, σ΄αυτές των παραγρ. Γ,Δ και Θ και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

 

10) Τον κ. Κεχαγιά Χρήστο του κλάδου ΔΕ1, σ΄αυτές  της παραγράφου Α[γραμματειακή υποστήριξη] και  Η΄ σε ότι αφορά τις εργασίες (μέριμνα για ανάθεση σύνταξη συμβάσεων πρωτόκολλα παραλαβής και γενικότερα τήρηση και προώθηση των φακέλων εργασιών ) και της παραγρ.  Ε [Προμήθειες] και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

 

11)Την κα Παπασπύρου Μαρία του κλάδου ΔΕ1 στις αναφερόμενες της γραμματειακής υποστήριξης της παραγρ.Α και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας»

12]Την κα Παπάζογλου Θεοδώρα του κλάδου  ΔΕ  σ΄αυτές  της παραγρ. ΛΑ [Λειτουργίες Λαϊκών Αγορών]   και τις αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση Διαχειριστικής Επάρκειας» και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

13) Τον κ. Τσακίρη Πέτρο του κλάδου ΔΕ24 Ηλεκτρολόγος σ΄αυτές των παραγρ. Ζ και Η

14) Τον κ. Πατσίδη Βασίλειο , ΔΕ Διοικητικός  του κλάδου ΔΕ24 Ηλεκτρολόγος σ΄αυτές των παραγρ. Ζ και Η

Εργοτάξιο:

1)Τον κ. Αριτζόγλου Χρήστο του Κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας) στις αρμοδιότητες της παρ. Ε , ΣΤ , ΚΔ και ΚΕ  –

2) Τον      κ  Δεμερτζή Αθανάσιο  του κλάδου ΔΕ28 (Χειριστής Μηχ/των έργων) –

3) Τον     κ  Στανίση Πέτρο  του κλάδου ΔΕ28 (Χειριστών Μηχ/των Γκρέϊντερ)-

4) Τον    κ  Θεοδώρου Δημήτριο  του κλάδου ΔΕ29 (Οδηγών)

5) Τον     κ  Καραδήμο Γεώργιο  του κλάδου ΔΕ29 (Οδηγός αυτ/του)  

6) Τον     κ  Πασόη Αναστάσιο  του κλάδου ΔΕ29 (Οδηγός αυτ/του)-

7) Τον     κ  Τζιβιτζίδη Γεώργιο  του κλάδου ΔΕ29 (Οδηγός αυτ/του)-

8) Τον    κ  Γόντση Χρήστο  του κλάδου ΔΕ30 (Τεχνίτης Υδραυλικών)-

9) Τον     κ  Παπαλαζάρου Δημήτριο  του κλάδου ΔΕ30 (Τεχνίτης Οικοδομών)-

10) Την     κα  Ιντζεμπατζάκη Δήμητρα  του κλάδου ΔΕ35 (Κηπουρών)

11) Την  κα  Γιουρούκη Μαρία  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

12) Τον     κ.  Δούκη Δημήτριο  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

13) Τον     κ  Μποζίνη Αντώνιο  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

14) Την    κα Νικολάου Ελένη  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

15 ) Τον     κ  Σεφερίδη Ευστράτιο  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

16) Τον     κ  Σταυρίδη Δημήτριο   του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

17) Τον     κ  Τζάτζη Νικόλαο  του κλάδου ΥΕ16 (Εργατών Καθαριότητας)

18)Τον κ Κουκουσάκη Κωνσταντίνο του κλάδου ΥΕ[Υπ.Καθ/τας)

19)Τον κ Λαζαρίδη Παύλο του κλάδου ΥΕ (Εργ.καθ/τας)           

20) Τον   κ  Λαγόπουλο Γεώργιο  του κλάδου ΥΕ16  (Εργατών Κήπων & Δενδροστοιχειών)

21) Τον     κ.  Χατζηκυριάκου Αντώνιο  του κλάδου ΥΕ (Υπάλληλος γραφείου)

 

5.4.Τμήμα Πολεοδομίας

1) Την κα Χριστοπούλου Μαρία του κλάδου ΠΕ5 Ηλεκ/γος Μηχ/κός , Προϊσταμένη, παράλληλα με τα 

καθήκοντά της που αναφέρονται παραπάνω και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο

Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

2)Τον κο Λαζαρίδη Δημήτριο του κλάδου ΔΕ

3)Την κα Γεωργιάδου Θεοδώρα του κλάδου ΔΕ

4)Τον κο Σμήνα Αλέξανδρο του κλάδου ΥΕ [Επιμελητής]

5)Την κα Τσαρκνιά  Γιαννούλα του κλάδου ΥΕ[Προς.καθ/τας]

 

5.5.Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών

Δημοτικής Ενότητας Αριδαίας

1) Τον κ. Καραπάνο Σταύρο του Κλάδου ΠΕ

2) Την κα Θεοδοσιάδου Ιωάννα του κλάδου ΠΕ

3) Την κα Καρυπίδου Κυριακή του κλάδου ΠΕ

4) Την κα Τερζίδου Ευθυμία του Κλάδου ΤΕ

5) Την κα Γκρίλλα Χρυσούλα του κλάδου ΠΕ

6] Τον κ. Τσάρνο Αντώνιο του κλάδου ΔΕ1

 

Δημοτικής Ενότητας Εξαπλατάνου

1] Τον κ.Λαζαρίδη Ιωάννη , του κλάδου ΔΕ1 , Προϊστάμενο.  

2] Την κα Ιορδανίδου Παρθένα  του Κλάδου ΠΕ

3]  Τον κ. Πετρόπουλο Ηλία του κλάδου ΤΕ

 

1.Γ Στις αναφερόμενες αρμοδιότητες του άρθρου 6:

6.1 Γραφείο Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής, τους:

1) Την κα Ελπασίδου Παρθένα του κλάδου ΠΕ1, σ΄ αυτές των παραγρ. Α΄, Β΄, Γ΄και Δ΄ τις

αρμοδιότητες που αναφέρονται στην αρ. 835/14-11-2008 απόφαση Δημάρχου «Επιβεβαίωση 

Διαχειριστικής Επάρκειας»

2)Τον κ.Παρούτογλου Νικόλαο του κλάδου ΔΕ   της γραμματειακής υποστήριξης του Γραφείου.

6.3 Γραφείο Αγροτικής Ανάπτυξης, τους:

1) Την κα Επιγαρίδου Σοφία του κλάδου ΠΕ9, στις αναφερόμενες αρμοδιότητες του  άρθρου 6.3262/2008 απόφαση Δημάρχου , δηλαδή: α) παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και ενημερώσεις σε θέματα γεωπονικά, β) διοργάνωση ημερίδων και εκδηλώσεων στήριξης αγροτικών προϊόντων, γ) συνεργασία με την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς στην υλοποίηση προγραμμάτων αγροτικής ανάπτυξης, δ) σύνταξη γεωτεχνικών μελετών (μελέτες αξιοποίησης αρδευτικών γεωτρήσεων-συμμετοχή σε πρόγραμμα αγροτικού εξηλεκτρισμού), ε) αδέσποτα ζώα, ζ) ετήσια Γεωργική Στατιστική, η) κοινό πλαίσιο αξιολόγησης και θ) δασικά θέματα (αρμοδιότητες της παραγρ. 6.2) και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   και ειδικότερα στις αρμοδιότητες που ήδη αναφέρονται στην αριθ.

2) Τον κ. Ιατρίδη Γεώργιο του κλάδου ΠΕ9, στις αναφερόμενες αρμοδιότητες του άρθρου      6.3262/2008 απόφαση Δημάρχου δηλαδή: α) σύνταξη μελετών πρασίνου, β) χορήγηση βεβαιώσεων λαϊκών αγορών, γ) κοπές-κλάδεμα δένδρων, δ) πολιτική προστασία- εκτάκτων αναγκών (άρθρα 6.6 και 5.3 παραγρ. Ι), ε) διαμόρφωση-συντήρηση χώρων πρασίνου, ζ) προμήθεια φυτών-δένδρων-φυτοπαθολογικού υλικού και η) πρόγραμμα ανακύκλωσης-εργοτάξιο-καθαριότητα και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .   και ειδικότερα στις αρμοδιότητες που ήδη αναφέρονται στην αριθ.

3) Τον. κ. Πουσίνη Δημήτριο του Κλάδου ΥΕ 3 Δασοφυλάκων

Στις αναφερόμενες αρμοδιότητες του άρθρου 6 παραγρ.4:

1]Τον κ.Αναστασιάδη Δημήτριο του κλάδου ΔΕ1 [Γραφείο Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών]

2]Τον κ.Αλουτζανίδη Ιωάννη  του κλάδου ΔΕ   [Γραφείο Εξυπηρέτησης Αλλοδαπών]

3]Την κα Χατζηαβραμίδου Ευδοκία του κλάδου ΠΕ1  παρ. Α [Υποστήριξη σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής] και   στις συναφείς μεταβιβαζόμενες αρμοδιότητες  στο Δήμο των άρθρων 94 & 95 Ν.3852/2010 .  

Στις αναφερόμενες αρμοδιότητες του άρθρου 7:

1) Τον κ. Βέσκο Χρήστο του Κλάδου ΔΕ23

2) Τον κ. Νιώτη Ιωάννη του κλάδου ΔΕ23

3) Τον κ. Τζανέση Μιχαήλ του Κλάδου ΔΕ23

Οι παραπάνω υπάλληλοι, θα έχουν την ευθύνη για την τήρηση των αρμοδιοτήτων που προβλέπονται στην παρούσα και στους Ο.Ε.Υ., εκτός αν τους ζητηθεί διαφορετικά  από την Δ/νση ή τους προϊσταμένους (αναπλήρωση απουσιαζόντων υπαλλήλων κ.λ.π.). 

Κάθε άλλη απόφασή μας, σχετική με το θέμα,  παύει να ισχύει. 

Η απόφαση αυτή, ισχύει, μέχρι τροποποίηση ή κατάργησή της και να κοινοποιηθεί στους παραπάνω οριζόμενους 

 

 

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΟΗΣ

Share:

footer-logo
Πλατφόρμα Συμμετοχής του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας

Επικοινωνία

© Copyright 2025

Development by